poniedziałek, 21 października 2013

Jesiennie...






8 komentarzy:

  1. Mariusz Goli zawsze mnie przyprawia o gitarową depresje, teraz ma jeszcze ładniejsze zdjęcie niż ja.
    Piękny Jesienny spacer.
    Zdjęcia Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam tego pana na Stawowej w Katowicach w zeszłą sobotę, nie dało się przejść obojętnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałem przyjemność spotkać Mariusza. Siwy dym!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, jedyna rzecz, jakiej mi brakuje po wyprowadzce z Katowic to muzyka rozpoznawalnego już Pana z pierwszego zdjęcia słyszana czy to na dworcu, czy pod rondem.
    Na zdjęciach czuć atmosferę ciepłego, niedzielnego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widać taki byłby ze mnie Paparazo jak z koziej dupy trąbka. Nawet nie wiem kogo fotografuję.

    A to udaje mi się ustrzelić - jak się później okazuje - światowej sławy wybitnego akwarystę Takshi Amano,

    http://www.gierszner.com/krawaciarz/forbidden-city/99.Fotograf.jpg

    ...a to trafia mi się co prawda lokalna, ale zawsze to jednak sława ulicznego muzykowania. Fakt, że młócił na tej gitarce tak, że aż się Marta zasłuchała.

    http://www.gierszner.com/krawaciarz/park/IMG_0041.jpg

    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam marudzisz. Powinieneś się cieszyć, że wiesz jak dzieci mają na imię bo w naszym wieku to nie takie oczywiste

      Usuń
  6. Ale drzewo niesamowite, chciałabym mieć takie pod ręką, choćby i w czterech ścianach. Chodzenie po drzewach od dziecka nie wyszło mi jeszcze z krwi i już chyba nie wyjdzie, zwłaszcza, z wiekiem, takie pochyłe i nisko "zawieszone" cenię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wspinaczka po drzewach kojarzy tylko i wyłącznie ze złamaną w łokciu ręką i rehabilitacją. Ale fakt, że to akurat niezwykle urokliwe i z racji swojego kształtu całkowicie bezpieczne ;)

      Usuń